Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2007 23:50 - Думата "Приятел"
Автор: naugrim Категория: Лични дневници   
Прочетен: 307 Коментари: 2 Гласове:
0



 За мен думата "приятел" е по-специална и свещена дори от  "обичам те". Приятелите са тези хора за мен, на които най-много държа, които са ми толкова близки, че понякога дори ме боли задето не съм ги виждала дълго време. Приятел за мен е онзи, който е готов да жертва нещо скъпо за себе си в полза на другия.
За да не се губи магията на думата "приятелство" човек  трябва много внимателно да подбира хората, които които нарича приятели. Една евентуална грешка в преценката, може да коства прекалено много.
Парен каша духа...
Така стана и с мен. Мислех че всеки човек има шанс и дори заради една малка светлинка в душата си заслужава да бъде нечий приятел. Но за да е човек Приятел е нужно много повече ... Не рядко казват, че малцина са истинските приятели и връзката между  тях е толкова силна, че нищо не може да ги раздели.
Как да разберем обаче дали не ни използват? Как да разберем дали не сме прекалено снизходителни към грешките?
На тези отговори всеки сам трябва да намери отговора, защото за всеки, той е различен. Човек трябва да се опари на огъня, за да разбере и за да оцени в последстивие подобаващо приятелството.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ani101 - приятелство
04.02.2007 16:32
без прошка и втори шанс е невъзможно.
Няма безпогрешни хора.
А ако те използва - просто не е приятел.
цитирай
2. shinobi - еи джудже малко слу6аи сега
04.02.2007 22:42
някой би казъл че няма вечни приятели , а има вечни интереси :) да много хубава фраза за бягането от отговорностите на истинското приятелство и сакровенната аура свърваща две души в печата на дружбата. приятелството не е по голямо от любовта а е равнопоставено , а най-голямото щастие е любимият ти човек да е приятел хихихи защото най - малкото ще ти помага и разбира несамо защото така повелява "традицията" на връзката и обичта а защото така го чувства а недаи си боже да се разделите да си останете с онези красиви приятелски чувства ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: naugrim
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7434
Постинги: 5
Коментари: 15
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930